"Akira werkt als agent voor een geheime organisatie die de wereld beschermt tegen bedreigingen die ook wel invasies worden genoemd.
Zijn wereld wordt belaagd door vreemde wezens uit een andere dimensie die een spoor van chaos achterlaten. Akira wordt geholpen door zijn assistent en een onlangs toegewezen groentje. Zijn zij opgewassen tegen een bedreiging die de beschaving kan vernietigen?