Takagi Haru is een doodgewone student aan de universiteit, met een bizarre passie voor de sterren. Tot er op een avond een vreemd meisje in een bodysuit uit de lucht valt en op hem neerkomt!
Het meisje beweert een buitenaardse prinses te zijn genaamd Ena, die haar thuisplaneet Corval halsoverkop moest ontvluchten. Ena wil dat Haru verliefd op haar wordt, zodat ze kunnen trouwen en Ena de rest van haar leven op aarde kan doorbrengen. Haru's leven zal nooit meer hetzelfde zijn!
Wat zal Haru doen nu twee knappe meisjes om zijn aandacht vechten en er een voortvluchtige buitenaardse prinses in zijn appartement woont? Hij weet het nog niet, maar één ding staat vast: zijn leven is voorgoed veranderd!