Sakura Angels
Twee meiden met toverkrachten staan voor de taak om de eenzame jongen Kenta uit de klauwen van een mysterieuze heks te redden.
Wat Kenta niet weet, is dat zijn voorouders lang gelegen een oud kwaad hebben opgesloten. Al snel volgen de bloedmooie Sayaka en Hikari de jonge Kenta overal waar hij gaat en staat om hem tegen monsters te beschermen.
Wat dit alles betekent voor onze held? Kenta's normale leven zal nooit meer hetzelfde zijn!