Maak je op voor een nieuwe visuele roman van de makers van Sakura Spirit en Sakura Angels.
In Sakura Fantasy begin je aan een spannend fantasy-avontuur in de vorm van een visuele roman waarin jij de ontwikkeling van het verhaal bepaalt door de keuzes die je maakt.
Kruip in de huid van Raelin, een schattige jonkvrouw, die een speciale buitengewone kracht heeft en opgeleid wordt tot ridder.