Sakura MMO 2
Krap een maand geleden was Viola nog een advocaat die in Japan woonde. Haar enige vorm van vermaak was de populaire MMO Asaph Online, maar na een schokkende ontwikkeling is Viola in haar favoriete game gezogen!
Viola's verhaal gaat verder in het magische land Asaph! Ze leeft nu al iets meer dan een maand in deze wereld.
Viola geniet van haar dagen in Asaph die gevuld zijn met plezier en sensatie, maar heeft toch het gevoel dat er iets mist. Wie heeft haar hier naartoe gehaald en waarom? Kan ze ooit terug naar Japan... en wil ze dat eigenlijk wel?