Viola's leven in de virtuele fantasiewereld Asaph is misschien perfect, maar ook perfect saai.
Ontevreden door het gebrek aan sterke vijanden om te verslaan, richt Viola haar aandacht op een zakelijk voorstel van haar gildeleider Maidie. Maidie is van plan om een dienstmeisjescafé te beginnen en rekruteert de schattige heldinnen Viola, Neve, Fion en Eleri om haar een handje te helpen! Viola gaat akkoord en zo begint voor haar een gloednieuw hoofdstuk in haar leven in Asaph.
Volg Viola terwijl ze werkt als dienstmeisje en zie hoe ze aan een nieuw avontuur begint.