Sakura Spirit
Opkomende judoster Gushiken Takahiro had nog twee weken tot de wedstrijd die zijn carrière zou maken of breken, een kampioenschap waarin de winnaar een contract krijgt als jonge nationale atleet voor Japan. Hij was vastbesloten te winnen en zijn dromen waar te maken om eindelijk zijn land te vertegenwoordigen in de sport waar hij zo van houdt.
Hij gaat naar een tempel waar volgens geruchten elke wens wordt vervuld. Na het bidden wordt hij wakker in een eeuwenoude, onbekende plaats. Als hij de weg terug naar zijn dorp probeert te vinden, komt hij twee mysterieuze vossenmeiden tegen.
Komt Takahiro op tijd terug in zijn eigen wereld voor de wedstrijd? Of zit hij er voor eeuwig vast?