Ogasawara Hiroki was een normale man totdat hij per ongeluk ontdekte dat veel leden van de Japanse elite in werkelijkheid succubi zijn. En er is iets met zijn geur waardoor ze zich tot hem aangetrokken voelen.
Een ontmoeting met een vrouw uit zijn verleden kan nu alles veranderen. Deze vrouw zegt dat ze Yue is, de koningin van de succubi. Ze wil Hiroki ontvoeren naar het rijk van de succubi om hem voor zichzelf te houden.
Hiroki zit vast met Yue en zal een keuze moeten maken: valt hij voor haar avances of hij probeert hij te ontsnappen?