Salt and Sacrifice
In een land dat wordt geplaagd door krachtige en verwrongen magiërs gaan de veroordeelde Marked Inquisitors op jacht.
Het koninkrijk dat ooit zo vredig was, wordt nu meegetrokken in de anarchie van oprukkende magiërs, meedogenloze belichamingen van elementaire chaos. De Marked Inquisitors, een verdoemd leger van veroordeelden, rukt weer uit om het op te nemen tegen deze magische dreiging. Een verborgen geheim kan een eeuwenoud rijk de verdoemenis in helpen.
Als een Marked Inquisitor reis jij door het westelijke grensgebied, waar je de magiërs die door het rijk dwalen opjaagt en vernietigt. Maak unieke wapens en pantsers van de buitenaardse vlees en botten van de magiërs die je verwoest. Beheers tientallen unieke wapens en runen: ‘veilige’ manipulaties van de corrupte magie waar je vijanden mee strijden. Verken een grote en complexe wereld vol met plunderaars, geheimen, vallen en krachtige beschermers. Werk samen met een andere Inquisitor voor volledige online coöp of speel snel een stukje online mee, of vecht tegen elkaar in vlugge en chaotische PvP met verschillende facties.