~ Win je goddelijke kracht terug en neem het op tegen Yamata-no-Orochi
Susanoo, een sterke god, heeft Yamata-no-Orochi uitgedaagd om Kushinada te redden, die zou worden geofferd aan de draak. Echter, hij verloor van de draak en zijn krachten zijn hem ontnomen.
Technieken zoals snijden, rammen en springen kunnen worden toegevoegd om de manier waarop je aanvalt te veranderen.
Daarnaast kun je je eigen loadouts met gevechtstechnieken maken om je eigen vechtstijl te creëren.
Meer dan 100 legendarische krijgers zoals echte Japanse historische figuren waaronder Oda Nobunaga, Date Masamune en Sanada Yukimura zullen worden opgeroepen om het tegen jou op te nemen.
Levels worden procedureel gegenereerd, het type vijand en de plek waar die verschijnen is iedere keer verschillend. Dat betekent ook andere Combat Scrolls die je kunt verzamelen.
Als je een gevecht verliest, raak je niet meteen alles kwijt, dus blijf aan je loadout en vechtstijl werken tot wanneer Susanoo zijn verloren kracht terugwint.
Bereid jezelf voor om een verschillende loadout paraat te hebben om met verschillende situaties om te gaan en mik erop om de machtige achtkoppige draak, Yamata-no-Orochi te verslaan.