Samurai Defender: Ninja Warfare
Samurai Defender: Ninja Warfare is de towerdefencegame waar we al die tijd op hebben gewacht! Verdedig je kasteel tegen de vijanden die de poort bestormen! Stel je eigen tactische vaardigheden op de proef: om te winnen moet je de capaciteiten van je manschappen gebruiken om hordes vijanden terug te dringen! Er is geen tijd te verliezen.