Samurai Gunn 2
Samurai Gunn 2 biedt een nieuwe, uitgebreide avonturenstand en een bijgewerkte versusstand. Ga met een vriend op avontuur in een middeleeuwse metropool op de rand van een crisis: versla of ontwijk vijanden om het mysterie te ontsluieren achter de spookachtige dreiging van Gunn City. Strijd met een groep van maximaal vier spelers* in de versusstand met verbeterde besturing, nieuwe levels en nieuwe personages! Een prinses, een golem, een samoerai en een dakloos meisje spelen allemaal een rol in het lot van Gunn City.