Santa’s Spot It biedt een heerlijke mix van uitdaging en charme, met meerdere niveaus die steeds moeilijker worden naarmate je vordert. Elke scène zit boordevol feestelijke details die je scherp houden. Of je nu een doorgewinterde verschillenzoeker bent of een beginner, het intuïtieve ontwerp van het spel garandeert plezier voor de hele familie.