Een game geïnspireerd op en sterk beïnvloed door de folklore van Sardinië, Italië (een regio die rijk is aan unieke tradities en cultuur) waar je als vier personages speelt en een diep verbonden verhaallijn ervaart die teruggaat naar de beklijvende tradities van een oud dorp.
Sterf en zie hoe het dorp zichzelf herconfigureert in een nieuwe vorm. Los puzzels op en open snelkoppelingen naar nieuwe gebieden met tools en items die je onderweg tegenkomt, ontgrendel elk stukje van het verhaal met verschillende personages, elk met zijn eigen kracht en geschikt voor een ander aspect van verkenning en onderzoek.