Sausage Sports Club
Sausage Sports Club is een sportgame met schattige dieren die meedoen aan een reality tv-programma!
Speel met tot wel acht vrienden in Free Play*, waarin je het tegen elkaar opneemt in vele spelstanden, zoals voetbal, sumo en capture the flag. Geen zin in? Ontdek de met speelgoed gevulde Overworld en leer de andere melodramatische concurrenten uit de show kennen in een avontuurstand voor één tot vier spelers. Ongeacht hoe je speelt, je kunt nieuwe personages, skins, hoofddeksels en arena's vrijspelen.