Een vervloekte wereld om te ontdekken
Saviorless is een stijlvolle, duistere, fantasy actieplatformgame met prachtige handgetekende animaties waarin twee verschillende hoofdpersonages de missie hebben om te ontsnappen uit een vervloekt land dat de Lachende Eilanden heet.
Help het fragiele en roekeloze kind om de geheimen van de eilanden bloot te leggen door op onderzoek uit te gaan en puzzels op te lossen en ondertussen de vele gevaren te ontwijken die zich schuilhouden in de eeuwenoude ruïnes.
Een gewelddadige, gemaskerde avatar geboren om de kinderen te beschermen tegen hordes bizarre vijanden en eindbazen die door het land van de Saviors spoken. Doorsta snelle, genadeloze gevechten en alles wat tussen jou en je ontsnapping van de Lachende Eilanden staat.