Welkom in de magische wereld van Say Cheese!
Say Cheese! is een betoverend puzzelavontuur waar strategisch denken samenkomt met leuke uitdagingen. Help onze ondeugende muis de kaas te bereiken terwijl je door uitdagende doolhoven navigeert en trofeeën verzamelt!
In een land vol vallen, blokken en obstakels kunnen alleen de scherpste geesten onze hongerige held naar de ultieme beloning leiden – een heerlijk stuk kaas!
Ga op avontuur door 40 met de hand gemaakte levels, vol verrassingen, trofeeën en puzzels die je slimheid en geduld zullen testen. Kun jij de muis helpen om elke uitdaging te overwinnen?