Sayonara Wild Hearts is een dromerige arcadegame over motorrijden, skateboarden, dansgevechten, lasers, zwaarden en gebroken harten, dit alles op een snelheid van 300 km/u.
Wanneer het hart van een jonge vrouw breekt, wordt het evenwicht in het universum verstoord. In haar dromen verschijnt een diamantvlinder die haar over een snelweg door de lucht leidt, waar ze haar andere ik vindt: de gemaskerde biker genaamd The Fool.
Reis door een speciaal voor deze game geschreven pop-soundtrack, jaag op de hoogste scores en herstel het evenwicht van het universum, dat ligt verborgen in de harten van Little Death en haar bondgenoten: Dancing Devils, Howling Moons, Stereo Lovers en Hermit 64.