GA OP ZOEK NAAR AANWIJZINGEN OVER WAAR JE VADER ZICH BEVINDT.
Terwijl de protagonist op zoek is naar haar vader, leidt een aanwijzing haar naar het treinstation naast Baronet Steameyers landhuis en fabriek.
Scarlett heeft een wonderbaarlijk talent dat haar in staat stelt te zien waar haar vader eerder is geweest en heeft gereisd.
Scarlett hoopt haar vader te vinden in Steameyers landhuis. Het enorme huis zit echter vol angstaanjagende geheimen en afschuwelijke mysteries.
Wat is de relatie tussen de protagonist en de Steammeyers, en welk dramatisch lot overkwam de mysterieuze erfgename van hun fortuin? Help Scarlett de waarheid te achterhalen.