Belangrijkste functies
Sclash is een plug-and-play 2D samurai vechtspel vol met one-hit kill spanning. Speel als een handgetekende samoerai in prachtig geschilderde landschappen en neem het op tegen je tegenstanders in een episch en plechtig duel waarin elke stap telt. Beheer je uithoudingsvermogen en ademhaling en neem de tijd om de dodelijke slag te slaan.