Herontdek in deze Complete Edition de geliefde 2D-vechtgame in arcade-stijl, geïnspireerd op de legendarische strip en film Scott Pilgrim vs. The World!
Speel als je favoriete personages – Scott Pilgrim, Ramona Flowers, Knives Chau, Stephen Stills, en nog vele anderen. Haal nieuwe niveaus en leer geweldige nieuwe vaardigheden, ontgrendel geheime voorwerpen en speltypen, roep machtige bondgenoten op, en meer!
Vorm een team met vrienden en combineer je vaardigheden om hordes sterke vijanden te verslaan, of speel tegen elkaar in geweldige minigames zoals Trefbal. En dat alles tijdens je missie om de League of Ramona's Evil Exes te verslaan!