Het sprookjeskoninkrijk is overgenomen door prins Januari. Alle kastelen zitten gevangen in ijs en sneeuw. De vlinders, bijen, lieveheersbeestjes en libellen hebben het ijskoud en een strenge winter geeft ze kopzorgen. Om het koninkrijk te redden moet je in elk level een artefact vinden!