Season Match biedt een mix van slim ontworpen match-three-puzzels en een intrigerende zoektocht. In elk level moet je groepjes van minstens drie gelijke edelstenen zoeken en erop tikken. Hoe groter de groep, hoe hoger je score. De levels bevatten ook magische artefacten die je activeert door op een aangrenzend groepje stenen te tikken. Daarnaast kun je magische hulpmiddelen gebruiken om rijen of stenen te verwijderen. De tijdslimiet in Season Match is optioneel, dus je kunt de game rustig, op je eigen tempo spelen, of juist zo snel en accuraat mogelijk. Red het magische koninkrijk en beleef veel plezier met Season Match!