Secret Files Sam Peters
Er wordt alien-DNA geconstateerd in de genetische code van algen in een krater in Ghana. Sam Peters staat op het punt om het avontuur van haar leven te beleven. Voordat ze aan haar onderzoek bij Lake Bosumtwi kan beginnen, moet ze zich een weg zien te banen door de wildernis. Overdag komt ze allerlei jungledieren tegen en 's nachts liggen demonische wezens uit Afrikaanse volksverhalen op de loer. Ze vraagt zich al gauw af of het het waard is om haar leven op het spel te zetten voor een artikel op de voorpagina van een gerenommeerd wetenschappelijk tijdschrift.