Self-Delusion
Zelfbedrog is een first-person survival-horrorspel in de originele setting van Slavische sprookjes. Je zult unieke monsters tegenkomen zoals: Kolobok, Leshy, Boggart, Lapot en andere griezelige wezens. Verken, verberg je of ren weg. Zorg er alleen voor dat je niet door hen wordt verslonden.
Monsters uniek voor het horror genre, tot nu toe alleen gevonden in sprookjes en folklore.
Alternatieve eindes die nieuw inzicht geven op het verhaal en uren herhaalbaarheid toevoegen.
Kies de spel moeilijkheidsgraad die het beste bij je past, afhankelijk van je vaardigheden.