Synopsis.
Selling Souls is een wandelsimulatiespel waarin je je omgeving verkent, voorwerpen vindt en verder komt in het verhaal.
Je herbeleeft het verhaal van de terreur terwijl je de taken van het internetcafé uitvoert.