Sephirothic Stories
Shendoah - een wereld die beschermd wordt door Sephiroth. Doordat de kracht van de wereldboom echter af begint te nemen, zijn ontelbare mensen slachtoffer geworden van een oprukkende duisternis die hen in monsters getransformeerd heeft. Nu de wereld op het punt van vernietiging staat, gaat een onwaarschijnlijk team op avontuur...