Serial Cleaners
Serial Cleaners is een top-down stealth-actie spel, waarin je meemaakt hoe het is om een schoonmaker van moordscènes te zijn voor de maffia in het New York van de jaren 1990.
Ruim de lijken op, maak de plek brandschoon, en zorg dat je niet gepakt wordt. Plan elke stap en beweeg als een schim of vertrouw op je reflexen en floreer in chaos. De keuze is aan jou.
De setting van Serial Cleaners is geïnspireerd door cultfilms uit de jaren '90 en zal dierbare herinneringen oproepen aan het zorgelozere decennium, vol felgekleurd optimisme... en de vuilheid onder dat alles.