In dit eerste-persoon puzzel spel, los raadsels op, ontcijfer geheime talen en overleef dodelijke vallen in zeven verschillende atmosferen gevuld met mysterie en enigma. Raak verdwaald in unieke omgevingen: of het nu een donkere, antiek barok geïnspireerde atomosfeer is of een gigantisch schaakspel, geen enkele kamer is hetzelfde. Test jouw puzzel oplossende vaardigheden en ontdek wat er achter de zevende deur ligt, tenminste, als je het haalt tot de zevende deur.