Shadow Fight 2 is het tweede deel in een populaire reeks vechtgames die al vele harten heeft veroverd, en is een ode aan vechtgames en het fantasy-/scifi-genre.
Loop door de schaduwpoort en betreed een gevaarlijke wereld vol memorabele gevechten en moedige helden. De inwoners van dit rijk hebben gewacht op een dappere avonturier die hen kan bevrijden van een sinistere veroveraar uit een andere dimensie! Reis door zeven verschillende provincies en neem het op tegen de machtige Titan! Daarnaast biedt Shadow Fight 2 een bonusverhaal dat duidelijkheid schept over het verleden van de personages. In totaal zijn er enkele honderden verschillende gevechten te beleven in de avonturenstand!
Het opvallende art-design en de realistische fysica voeren je mee naar een magische wereld vol schaduwen. Wees snel, wees dapper, wees sierlijk en vernuftig. Wees de held en word een legende!
De versusstand is exclusief voor de Nintendo Switch ontworpen. Hierin kun je je vrienden uitdagen tot een lokaal PvP-gevecht. Speel in populaire arena’s en probeer verschillende personages uit, waaronder eindbazen uit Shadow Fight 2!