Shadow of Loot Box
Als je altijd al dacht dat er te weinig loot boxes waren in andere games, dan is deze game voor jou!
Shadow of Loot Box is een poging om te laten zien wat videospellen in de nabije toekomst kunnen worden. Elk level in deze schietgame is een referentie aan een populaire trend in de ontwikkeling van de moderne game-industrie. Ben je in staat om het netelige pad te doorstaan, wat is gevuld met microtransacties, loot boxes en bugs, en kun je de verleiding weerstaan om gebruik te maken van de winkel in de game?