Shadowrun: Hong Kong - Extended Edition
Shadowrun: Hong Kong - Extended Edition is de ultieme versie van Shadowrun: Hong Kong, de derde op zichzelf staande game in de veelgeprezen Shadowrun RPG-serie van Harebrained Schemes. De Extended Edition voegt niet alleen de bonuscampagne Shadows of Hong Kong van meer dan 6 uur toe, maar ook audiocommentaar en een lange lijst met verbeteringen sinds de oorspronkelijke release van de game, waaronder nieuwe visuele effecten en bijgewerkte dialogen. Ervaar de indrukwekkendste Shadowrun-RPG tot nu toe. De game die wordt gezien als een van de beste RPG's en strategiegames van 2015 is nu beschikbaar voor consoles!
HONGKONG. Een stabiele, welvarende aanlegplaats in een zee van chaos, oorlog en politieke onrust. De Hong Kong Free Enterprise Zone is een land van tegenstellingen. Het is een van de meest succesvolle zakencentrums in de Zesde Wereld, maar je vindt hier ook een van de gevaarlijkste Sprawl Sites ter wereld. Het is een land van felle lichten, glanzende torens en rusteloze zielen. Het leven is hier niet duur en alles is te koop.
Bonuscampagne Shadows of Hong Kong: de bonuscampagne Shadows of Hong Kong speelt zich af in de weken na de gebeurtenissen van de hoofdcampagne. Hierin krijgen jij - en je team - de mogelijkheid om de rollen om te draaien voor de elitepolitiemacht die achter je aanzat. Naast hebzucht van bedrijven en onrust in de stad, krijg je te maken met gevaarlijke vijanden, onthul je een dodelijk complot en versterk je je reputatie als Prime Runner. Als je tenminste overleeft.
Een klassieke, verhalende RPG die is aangepast voor consoles. Shadowrun: Hong Kong grijpt terug op het gouden tijdperk van computer-RPG's met vertakkende verhaallijnen die goed geschreven zijn en personages die zich ontwikkelen. Ga helemaal op in een intelligente campagne van meer dan 15 uur met een uiteenlopende cast van zeer menselijke personages.
Een unieke cyberpunk-omgeving: ervaar de unieke dystopische toekomst van Shadowrun, waarin technologie en magie samenkomen. Een setting met veel fans. Shadowrun: Hong Kong is de perfecte kennismaking met die wereld als je Shadowrun nog niet kent. Tegelijkertijd bevat de game genoeg klassieke personages en technologie uit Shadowrun voor ervaren spelers.
Voer je team aan: net als in Dragonfall maak je in Shadowrun: Hong Kong deel uit van een team van onvolmaakte, gevaarlijke runners met bagage. Dit is alleen mogelijk in de wereld van Shadowrun waarin technologie en magie samenkomen. De leden van je team moeten verschillende rollen invullen tijdens missies en ieder heeft een andere combinatie van skills, vaardigheden, sterke en zwakke punten. Verder heeft elk teamlid uitdagingen in z'n privéleven. Die kun je negeren, maar je kunt er ook een belangrijke rol in spelen.
Boeiende turn-based, tactische gevechten: als shadowrunner is elke beurt belangrijk. Denk goed na over je acties. Zoek dekking, storm op mêleetroepen af of gooi een vuurbal in een groep vijanden. Met meer dan 200 wapens en spreuken tot je beschikking moet je elke beurt belangrijke keuzes maken.
Voortgang op basis van vaardigheden: kies een personagetype om mee te beginnen en bouw van daaruit verder. Street Samurai en Physical Adepts gebruiken skills om in de strijd te overheersen, Shamans en Mages roepen bondgenoten op en gebruiken dodelijke spreuken, en Riggers en Deckers geven technologische ondersteuning door hun bewustzijn te projecteren op drones en computersystemen. Dankzij het klasseloze skillsysteem van Shadowrun: Hong Kong kun je je personage in alle richtingen ontwikkelen.