Shadows 2: Perfidia
Verken een donker kantoorcomplex en onthul de waarheid achter de vreselijke gebeurtenissen waar de werknemers aan ten prooi zijn gevallen.
Kies uit twee unieke personages, ieder met hun eigen verhaallijn, monstergevechten en uitdagingen.
Navigeer door een doolhof met meerdere verdiepingen, die steeds griezeliger, moeilijker en verknipter wordt, terwijl je probeert aan de waanzin te ontsnappen.