In Shady Part of Me maak je, begeleid door de betoverende stem van Hannah Murray (Game of Thrones, Skins) een emotionele droomreis in een adembenemend vormgegeven wereld.
Een meisje en haar schaduw gaan in een aangrijpend verhaal vol onverwachte wendingen en verrassingen de strijd aan met emoties in een surrealistische droomwereld. Allebei moeten ze tijdens een romantische reis leren samenwerken en volwassen worden.