Shakes on a Plane
Shakes on a Plane is een chaotisch co-op schudspel voor een tot vier spelers. Serveer vliegend in verschillende vliegtuigen met je bemanning een verscheidenheid aan smakelijke shakes, hamburgers, friet en nog veel meer gerechten voordat het vliegtuig landt op de luchthaven. Je passagiers beoordelen je prestaties.
Maar het is niet alleen jij die rommel maakt. Aliens hebben altijd al gekeken naar onze glimmende planeet met zijn vreemde bewoners, maar ook het onmiskenbaar heerlijke eten dat ze maken en koken. De intergalactische gemeenschap wedijvert in roemrijke kookwedstrijden en de soort met het meest verfijnde gerecht wint. Nu kan de mensheid zijn rol spelen in dit buitengewone evenement en het universum laten zien hoe echt fastfood smaakt en eruitziet.