Shantae: Risky's Revenge - Director's Cut
Shantae: Risky's Revenge – Director's Cut is als een dynamietstaaf vol knallende, haarzwaaiende, heupenschuddende actie! Deze geavanceerde klassieker werd door IGN verkozen als game van het jaar en was Metacritic's best beoordeelde game van 2010. Hij bevat duizenden frames aan animaties en gigantische multisprite eindbazen. Begeleid halfgeest Shantae door bloedhete woestijnen, betoverde bossen, druipende grotten en dodelijke doolhoven. Ontdek magische aanvallen, zet zombiekoffie, red gouden baby's en word een ware buikdansmeesteres zodat je Shantae in krachtige wezens kunt transformeren. Gebruik je krachten om de piraat Risky Boots te stoppen en het Sequin Land van de ondergang te redden. Met zijn aanstekelijke personages, uitdagende humor en lekker overdreven actie, biedt Shantae: Risky's Revenge meer haarzwaaiende en buikdansende actie dan je ooit had kunnen dromen! Nu met nieuwe features, waaronder de ontgrendelbare Magische modus en meer evenwichtige gameplay.