Help Max aan zijn lot te ontsnappen en deze purrfecte straf te overleven.
Lula is gewoon een doorsnee kat die toevallig een meester-ingenieur is. Haar vallen zijn ingewikkeld en vereisen je volledige aandacht. Verwacht geen genade en veel verrassingen.
Zak weg in de wereld van She Wants Me Dead dankzij de ongelooflijke soundtrack. Het ritme is de sleutel tot Max' overleving. Als je je laat leiden, ziet hij misschien het daglicht. Deze 2D platformer-rhytm-game maakt het je niet gemakkelijk.