Sheltered, voor de Nintendo Switch, bevat de basisgame plus de aanvullende content Surrounded en Stasis.
Na een wereldwijde apocalyps is het jouw taak om vier familieleden te beschermen die in een ondergrondse schuilplaats wonen. Hun welzijn en overleven is jouw verantwoordelijkheid. Eén slechte beslissing en een geliefde is voorgoed weg.