Veelgeprezen en bekroonde, verhaalgedreven detectivethriller die zich afspeelt in een klassieke en mysterieuze Victoriaanse setting, tot leven gebracht door Sir Arthur Conan Doyle.
Probeer jezelf in de rol van de legendarische Sherlock Holmes! Gebruik het hele arsenaal aan vaardigheden en ontdek 6 verschillende misdaden: van mysterieuze moorden tot ongelooflijke berovingen.
Sherlock Holmes: Crimes & Punishments is nu beschikbaar op Nintendo Switch! Onderzoek strafzaken waar u maar wilt: thuis of onderweg.