Sherlock Holmes: “De donkerste geheimen” set
Neem de donkerste zaken uit de nalatenschap van Sherlock Holmes en Dr. Watson op je en test je logica en gezond verstand terwijl je naar de schokkende waarheid graaft.
In het hart van Victoriaans Londen beschuldigt een schokkend krantenartikel Sherlock Holmes van een gruwelijke misdaad: de diefstal van een waardevolle verzameling edelstenen. Wat ga je doen? Slechts één, je moet het mysterie ontrafelen dat je reputatie dreigt te vernietigen. Ondanks de schijn dat alles uit de hand loopt, ben jij Sherlock Holmes. Dus ga je gang en zuiver samen met je speurneusgenoot Dr. John Watson je naam en bescherm je nalatenschap.