Help Sherlock Holmes, de beroemde geniale detective, de legende van een bovennatuurlijke hond te onderzoeken op het in mist gehulde heidegebied in Engeland van de 19e eeuw. Ga helemaal op in de gevaarlijke wereld van de duivelse vloek en ontdek de waarheid over het monsterlijke wezen.
Ontdek je aan Baker Street 221B in een bekend gezellig hoofdkantoor met een knapperend haardvuur en start van daaruit je opsporing!