Sherlock Purr 2
Sherlock Purr 2 is een betoverend kinderspel, op maat gemaakt voor jonge ontdekkingsreizigers die dol zijn op katten en hunkeren naar heerlijke mysteries. Sluit je aan bij onze gefluisterde held, verken elk hoekje en gaatje en begin aan een reis vol miauwplezier waarbij elk hoekje een heerlijke verrassing in petto heeft.