Capcom presenteert een verfrissende, originele ontdekkingsgame, gevuld met unieke audiovisuele ervaringen.
We hopen dat je veel plezier zult hebben van deze ongelofelijke reis; het resultaat van de kenmerkende creativiteit en design van Capcom.