Leid Shiren de zwerver en zijn hulpje Koppa op hun missie om de Lotstoren te veroveren!
Volgens de legende heeft Reeva, de god van het lot, de macht over het verleden, het heden en de toekomst. Reeva zou huizen in de Lotstoren en het lot van de mensheid bepalen met drie magische dobbelstenen ...
Leid Shiren de zwerver en zijn hulpje Koppa op hun missie om de Lotstoren te veroveren!