Shovel Knight Pocket Dungeon
Sluit je aan bij je mysterieuze gids Puzzle Knight terwijl je door massa's tegenstanders graaft, nieuwe uitrustingen koopt en tegen zowel bekende als nieuwe eindbazen vecht. Verken een verhaal met eindeloos veel wendingen, voer missies uit als je favoriete helden en daag zelfs een vriend uit voor dynamische duels in Shovel Knight Pocket Dungeon!