Shovel Knight Showdown
Disclaimer: Als je Shovel Knight: Treasure Trove hebt, hoef je Shovel Knight Showdown niet apart te kopen. Deze titel maakt deel uit van alle versies van Shovel Knight: Treasure Trove.