Shred! Remastered + Shred! 2 Bundle
Voer zieke trucs en knoestige combo's uit in meer dan 30 parcoursen geïnspireerd door de mountainbikecultuur, met de hand gemaakt door een solo-ontwikkelaar die mountainbiken leeft en ademt!
Met een vloeiend levelontwerp en verslavende gameplay - elke centimeter van het parcours houdt je op het scherpst van de snede en zorgt ervoor dat je terug blijft komen voor meer!
Meer dan 30 pittige routes geïnspireerd op locaties uit de echte wereld, videosegmenten en MTB-cultuur!
Een Zero BS-ervaring... Shred! De ‘pickup and play’-aantrekkingskracht van Remastered is ideaal voor een snelle adrenalinekick!
Fietsfanaten kunnen zich uitleven over de verwijzingen naar de MTB-cultuur en gelicentieerde in-game producten van Orange, Halo, Gusset en TSG.
Rijd als mountainbikelegende Sam Pilgrim en gebruik het geavanceerde trucsysteem om krankzinnige combo's uit te schakelen in meer dan 40 handgemaakte niveaus.
Meer dan 40 niveaus en 200 unieke uitdagingen, geïnspireerd door de MTB-cultuur, fietsbestemmingen, evenementen en videosegmenten!
Handgemaakt levelontwerp, speciaal ontworpen voor “flow”, zorgt voor een verslavende en authentieke MTB-gameplay-ervaring. Elke centimeter trail zal je tot het uiterste drijven!
Gemaakt uit passie door een solo-ontwikkelaar, Shred! 2 is de meest authentieke MTB-game-ervaring die er is!