Shuttlecock-H
Het enige dat erger is dan aan een schietpartij in de diepe ruimte mee te doen, is niet terug te kunnen schieten, toch? En dat maakt Shuttlecock-H nou net zo leuk! Bestuur je ongewapende shuttle met absolute nauwkeurigheid en de 3 vrouwelijke metgezellen die je tegenkomt, zullen het zeker de moeite waard voor je maken.
Shuttlecock-H is een ondeugend "ontwijk-ze"-schietspel waarin je vijanden en projectielen moet ontwijken terwijl je in elk level tot wel 30 hartjes moet verzamelen. Grijp genoeg harten en de meisjes zullen betoverd zijn door jouw vaardigheid, waardoor het volgende niveau wordt ontgrendeld en je een kans krijgt om nog meer met ze aan te pappen. Elk meisje biedt niet alleen een andere wending aan het verhaal maar ook steeds pikanter wordende scènes die je kunt ontgrendelen, allemaal ingesproken in het Japans!