Shy Dogs Hidden Orchestra
De Shy Dogs Hidden Orchestra is een verborgen objectspel met muzikale elementen. Het is een vervolg op het spel Shy Cats Hidden Orchestra, waarbij elke gevonden verborgen karakter een nieuw muziekinstrument ontgrendelt binnen elk level van het spel. Zo kun je je eigen nummers maken terwijl je schattige kleine honden vindt die verborgen zijn achter prachtige 2D-cartoonachtergronden.