Sigi - A Fart for Melusina
Bestrijd hordes grappige vijanden en gekke eindbazen. Vergaar rijkdommen, vind lang verloren artefacten en bereik de top van Mount Stinkup!
Superstrakke gameplay en prachtige pixelgraphics maken van Sigi een luchtig en liefdevol 8-bit-avontuur om van te genieten.